مدیای نانو فیلتر آب

همه محصولاتنانوجاذب ها

بمنظور تصفیه آب آشامیدنی، فیلتر های نانو با مدیای الیاف نانو طراحی و ساخته شده است که ویژگی های بسیار خوبی در حذف آلاینده ها و کنترل پارامتر های آب دارد.

شرح

بمنظور تصفیه آب آشامیدنی، نوعی از فیلتر های نانو با مدیای نانو فیلتر آب توسط تیم گسترش نانوسیالات حامی صنعت طراحی و ساخته شده است که ویژگی های بسیار خوبی در حذف آلاینده ها و کنترل پارامتر های آب دارد.

نانوالیاف به دلیل خصوصیاتی همچون سطح ویژه مؤثر و تخلخل بالا و هم چنین ایجاد جریان لغزشی، گزینه مناسبی برای ساخت بسترهای فیلترکننده ذرات زیرمیکرونی می باشند. قطر نانوالیاف به شکل قابل توجهی کمتر از قطر میکروالیافی است که عموما در فیلترها استفاده می‌شود. این ویژگی به سازوکار اینرسی و رهگیری امکان بیشتری برای بهبود بازدهی فیلتراسیون می‌دهد. اثر جریان‌ لغزش، در فیلترهای رایج اتفاق نمی‌افتد و این سازوکار در مدیای فیلتر حاوی نانوالیاف به دلیل کوچک بودن اندازه الیاف اتفاق می‌افتد، این اثر باعث گذر مقدار بیشتری از ذرات آلودگی در نزدیکی سطح نانوالیاف می‌شود. همین امر عامل افزایش بازدهی سازوکار اینرسی و رهگیری است. در نتیجه توانایی فیلتراسیون غشاء نانوالیاف، در افت فشار یکسان، در مقایسه با میکروالیاف، افزایش پیدا می‌‌کند.

این محصول تولیدی حامی صنعت، کاملاً قابل بازیافت بوده و عملکرد نوع نانو این فیلتر از فیلتر معمولی بسیار بیشتر بوده و همچنین آنتی باکتریال می باشد.